יום ראשון, 29 ביולי 2012

שאלות ותשובות לראיון עבודה


ראיון עבודה בנוי מסדרת שאלות ותשובות. לא אחת אנו נכנסים לראיון עבודה בחששות כבדים שמא המראיין ישאל אותנו שאלות מביכות שלא נדע כיצד לענות עליהן. שאלות ותשובות לראיון עבודה האם ניתן להתכונן ? המראיין שואל שאלות במטרה להכיר אתכם טוב יותר, לדעת האם אתם מתאימים למקום העבודה. מטרת ההיכרות היא לדעת האם אתם יכולים לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר, וכן לדעת האם האופי שלכם מתאים לארגון.

התכוננו בקפידה לראיון העבודה


חשיבות הכנת שיעורי בית לפני ראיון עבודה

כאשר המראיין שואל אתכם על החולשות שלכם הוא מעוניין לשמוע על נקודת החולשה האמיתית שלכם, היות והוא מעוניין להכיר את התכונות שלכם בצורה הטובה ביותר, לבדוק את היכולת שלכם להתמודד עם נקודות החולשה. על כל משרה שאתם שולחים קורות חיים יש מעומדים נוספים ששולחים קורות חיים בדיוק לאותה משרה. לכן, כדי לשפר את יכולת הקבלה שלכם למקומות עבודה אתם צריכים להיות מוכנים ולהכין סדרה של שאלות ותשובות לראיון עבודה, על מנת לנסות לראות כיצד תגיבו לסיטואציה בה תדרשו לענות על שאלות שונות.

שאלות ותשובות לראיון עבודה - דוגמאות  

ישנן מספר שאלות ותשובות לראיון עבודה שמראיינים אוהבים לשאול ולקבל את התשובות המתאימות.

·         מה היה הכישלון שלכם - כאשר המראיין ישאל אתכם על הכישלון הגדול שלכם, כדאי לענות לו בכנות. ספרו לו על הכישלון שחוויתם במהלך העבודה, כיצד התמודדתם איתו, מה עשיתם כדי לשפר את המצב. מנהלים רבים ישמחו לשמוע על שלב הפקת הלקחים שלכם.
·         מדוע אתם עוזבים את העבודה הנוכחית - מדובר בשאלה שמנהלים אוהבים לשאול, כך הם יכולים ללמוד עליכם כעובדים. גם אם פוטרתם ממקום העבודה, חשוב מאד לא ללכלך על המנהל או מקום העבודה הקודם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה