יום ראשון, 29 ביולי 2012

התייחסות למספר פרמטרים בעת עיצוב קורות חיים


שליחת קורות חיים היא אחת מהמשימות החשובות ביותר עבור אלה המחפשים עבודה. בין אם מדובר בסטודנטים המחפשים עבודה לתקופת הלימודים או באנשים מבוגרים המעוניינים להחליף מקום עבודה, יש חשיבות רבה לנושא עיצוב קורות חיים. לפני שליחת קורות חיים חשוב מאד לא לשלוח  את קורות החיים לפני שעיצבתם אותם.
עיצוב קורות חיים מחייב התייחסות למספר פרמטרים:
1. בחירת פונט - בכתיבת קורות חיים יש לבחור בפונט רגיל, כזה שאינו בולט יתר על המידה.
2.הדגשת הישגים - בכתיבת קורות חיים יש לחשוב על ההישגים הבולטים שלכם. שפת עיצוב קורות חיים היא משמעותית, בייחוד כאשר מקפידים על הכללים. עיצוב קורות חיים בצורה נכונה מקל על בעלי העסקים להבין מיהו האדם העומד לפניהם.

עיצוב ורישום קורות חיים



כיצד לעצב קורות חיים
עיצוב קורות חיים צריך לכלול מספר פרמטרים לשמירה על סדר וארגון. בעלי עסקים שמקבלים קורות חיים לא מעוצבים עשויים להשליכם לפח ולעבור למועמד הבא. לכן, חשוב מאד להביא בחשבון מספר פרמטרים:

·         ארגון וסדר - באמצעות מסמך קורות חיים בעלי העסק יכולים לקבל תמונה כוללת עליכם. כמו כן, עיצוב מסמך קורות חיים עשוי להעיד הרבה עליכם כאנשים. האם אתם משקיעים בסידור מסמך קורות החיים. האם אתם שמים לב לפרמטרים שונים כמו רווח בין השורות, ניסוח נכון.
·         חלוקה של המסמך - יש לחלק את המסמך למספר חלקים, כך שכל חלק יכלול כותרות שונות למשל, ניסיון תעסוקתי, השכלה.
·         פסקאות - לא כדאי לפרט מהם העיסוקים שלכם בפסקאות ארוכות. פסקאות ארוכות עשויות לגרום לבעלי העסק לא לקרוא את קורות החיים.
·         כתיבת דף אחד - עיצוב קורות חיים צריך לכלול עמוד אחד, אלא אם כן מדובר בתפקידים בכירים שדורשים פירוט.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה