כתיבת קורות חיים


על כל משרה מתמודדים מס' רב של מתמודדים לכן קו"ח חייבים להיות איכותיים

איך כותבים קורות חיים - הגדרה מתאימה לתפקיד שלכם

המפגש הראשון עם המעסיק מתרחש בעת קריאת קורות החיים שלכם. מסמך קורות חיים כולל אלמנטים שונים: כתיבת פרטים אישיים, כתיבת השכלה, אילו פרטים חשובים ואילו פרטים ניתן להוציא מהמסמך. למרות שמסמך קורות חיים בנוי בצורה מסוימת, ניתן להביא לביטוי את היתרונות שלכם בתחום מסוים. בעת הפירוט חשוב מאד למצוא את המילים המיוחדות אשר יגרמו למעסיק שלכם לא להישאר אדיש למסמך. כך למשל, את ההגדרה ראש צוות פיתח אפשר להחליף בהגדרה אחראי ייזום וחדשנות. מדובר בבחירה מעניינת של מילים הגורמת למעסיק לגלות בכם עניין.

כתיבת קורות חיים - ביטוי המחשבות בצורה הגיונית

בעת כתיבת קורות חיים יש להביא לידי ביטוי את המחשבות בצורה הגיונית. כלומר, אי אפשר לתת למחשבות להתפזר על הנייר, אלא יש להשקיע מחשבה בבחירת המילים, על מנת שיותירו רושם רב בקרב המעסיקים. בשעה שהמעסיק יעבור על קורות החיים שלכם הוא יבחן כיצד באו לידי ביטוי המחשבות שלכם על הדף. כתיבת קורות חיים מצריכה ידע.לכן, ניתן להיעזר בשירותי כתיבה מקצועיים אשר יסייעו לכם לארגן את המחשבות בצורה טובה.

מקדו את כתיבת הקו"ח לפי מילת
מפתח רלוונטית לתחום שלכם
כתיבת קורות חיים באמצעות מילות מפתח

כיום מקובל בקרב מעסיקים רבים לסרוק את קורות החיים של המועמדים לעבודה באמצעות תוכנה מיוחדת. הסריקה מתבצעת באמצעות מילות מפתח, לכן מילות המפתח חייבות להיכלל בקורות החיים שלכם. לכן לפני שליחת קורות חיים, יש לעבור היטב על מודעת הדרושים ולהשתמש בביטויים שהופיעו במודעה למשל, אם צוין במודעה דרוש עובד ששפת האם שלו היא אנגלית ובמסמך קורות החיים כתבתם כי אתם דוברים אנגלית רהוטה, יש סיכוי כי המעסיקים לא יתייחסו לקורות החיים שלכם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה