יום ראשון, 29 ביולי 2012

מציאת עבודה באמצעות רשתות חברתיות

בעקבות כניסתן של רשתות חברתיות והמידע אשר ניתן למצוא בהן רבים החלו להשתמש בשירותי רשתות חברתיות למטרת חיפוש עבודה. מציאת עבודה ברשת  הפכה נגישה עבור רבים המעדיפים לחפש עבודה ברשת מאשר בעיתון.

בנוסף, אם בעבר שלחתם מסמך קורות חיים למעסיקים, הרי כיום הם יכולים לחפש עליכם מידע באמצעות רשתות חברתיות שונות. באמצעות הפרופיל האישי שלכם ברשתות החברתיות ניתן לדעת כיצד אתם נראים, מהם תחומי העניין שלכם, מיהם החברים שלכם.

רשתות חברתיות הינן כלי עזר מעולה למציאת עבודה
כיצד פרופיל יכול לסייע במציאת עבודה

אם החלטתם לחפש עבודה באינטרנט, פתיחת פרופיל ברשת חברתית מסוימת עשוי לסייע לכם, החל מפייסבוק ועד לינקדאין. יחד עם זאת, חשוב לשמור על פרטיות ולהגן על הפרטיות. לכן, את כל המידע שברצונכם שהמעסיק יראה השאירו גלוי. בנוסף לפרטים חשובים כמו מקום מגורים או השכלה, כדאי לעלות לפרופיל קורות חיים מעודכנים או לציין תחנות מרשימות בדרך כמו תעודות או השכלה.
כאשר קיימת אפשרות שהמעסיקים הקודמים יציינו בפרופיל שלכם את ההתרשמות החיובית מכם, אל תהססו לבקש מהם לעשות זאת. מציאת עבודה באמצעות יצירת פרופיל מתאים עשויה להגדיל את הסיכויים שלכם לקבלת התפקיד.

מעקב אחרי אנשים ברשת

פתיחת פרופיל באחת מהרשתות החברתיות לצורך מציאת עבודה מאפשרת לכם ליצור קשרים עסקיים עם אנשים השותפים לתחומי העניין שלכם. למשל, כאשר אתם עוסקים בתחום ההפקה, כדאי ליצור קשר עם מפיקים או עיתונאים הקשורים לתעשייה. באפשרותכם לעקוב אחר פרסומים שונים ואף לנסות ליצור איתם פגישה מחוץ לעולם הווירטואלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה