יום ראשון, 29 ביולי 2012

קורות חיים לעורכי דין - רמה אחת מעל כולם


עורכי דין רבים אשר סיימו את לימודיהם בבתי ספר למשפט, עברו את שלב ההתמחות במשרדי עורכי דין שונים מעוניינים כבר להתחיל לעבוד. לעיתים, עורכי דין רבים עבדו במשרדים שונים, מילאו משימות שונות וכעת הם מעוניינים לשנות את האווירה.

כתיבת קורות חיים עורך דין חשובה, היות וקורות חיים הכתובים בצורה טובה יכולים לבלוט. בעת כתיבת קורות חיים עורך דין, חשוב לכתוב לפי הפורמט הנהוג. כתיבת קורות חיים עורך דין בהתאם לכללים עשויה להקל על מעסיקים שקוראים את קורות החיים. כתיבת קורות חיים בצורה מסודרת תראה על רצינות ואחריות.



הגדלת הסיכויים למצוא עבודה בתחום

מועמד בעל סיכויים טובים יותר להתקבל למשרת עורך דין הוא בוגר אחד מבתי הספר לעריכת דין, בעל ידע בשפות מלבד שפת אם, וכן מי שסיים התמחות במשרד מוביל. בשנים האחרונות עורכי דין יכולים למצוא עבודה באמצעות מרכז השמה. עורכי דין רבים יכולים להתראיין דרך חברת השמה למשרות שונות.

מסמך קורות חיים עורך דין יש חשיבות רבה, היות והמסמך עשוי לקבוע את הרושם הראשוני שעורכי הדין יצרו אצל המעסיקים. לכן, כדאי להקדיש מחשבה רבה לבניית קורות חיים עורך דין. כדאי להקדיש זמן מה להכנת המסמך, לוודא כי החזות האסתטית מרשימה. בנוסף, יש חשיבות למיקוד המסמך כך שיתאים למשרה,תוך הבלטת היתרונות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה