יום ראשון, 29 ביולי 2012

מבנה קורות חיים - להגדיל את הסיכויים לקבלת המשרה


מבנה קורות חיים מתאים עשוי להביא את קורות החיים שלכם מפח הזבל הישר לשולחנו של המעסיק. מבנה קורות חיים מתחלק לשני חלקים: האחד, הכנת קורות חיים. השני, תהליך כתיבת קורות חיים. קורות חיים הכתובים בצורה נכונה יכולים לפתוח לכם את הדלת למקומות עבודה רבים. הקפדה על מבנה קורות חיים היא חלק מהליך שיווקי שיש לבצע בעת חיפוש עבודה.

באמצעות קורות חיים ניתן לצוד את עיניהם של מעסיקים רבים ולגרום להם לחשוב שאתם המועמדים הטובים ביותר לתפקיד. מבנה קורות חיים, הדרך בה אתם כותבים את המסמך מבחינת הצורה והתוכן, חשוב מאד.

בניית קורות חיים בהתאם לתפקיד

כאשר אתם מעוניינים במשרה מסוימת, חשוב לזהות מהן התכונות הדרושות לתפקיד, וכן איזה תכונות שלכם חשובות להצלחת התפקיד. מדובר בשלב ראשוני בכתיבת קורות חיים בו יש לכתוב את קורות החיים בהתאם לתפקיד, כך מעסיקים המביטים בקורות החיים שלכם יקבלו  תחושה כי מדובר במועמד המתאים לתפקיד.

בעת כתיבת קורות חיים חשוב להיכנס לראשו של המעסיק ולשאול מה מקום העבודה מעוניין ממני? מה אני יכול להביא למקום העבודה? השלב הבא הוא לרשום בקורות החיים שלכם את הניסיון המקצועי המתאים לדרישות של מקום העבודה.

בעת כתיבת קורות חיים רבים מתלבטים האם להוסיף מכתב מקדים לקורות החיים.לא בכל מחיר יש לשלוח קורות חיים. כאשר המעסיק לא פרסם מודעת דרושים, כדאי להוסיף הקדמה המתארת מדוע אתם המועמדים המתאימים לתפקיד. לעומת זאת, כאשר המעסיק פרסם מודעת דרושים אין צורך לשלוח מכתב מקדים.

טיפים לראיונות עבודה - מו"מ על השכר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה