יום ראשון, 24 ביוני 2012

כתיבת קורות חיים לבני נוער


לקראת סיום שנת הלימודים רוב בני הנוער מחפשים עבודה

בני נוער רבים וודאי שואלים את עצמם מדוע הם צריכים לכתוב קורות חיים. קורות חיים? מה אני כבר יכול לכתוב שם? מדובר בגישה לא נכונה, אשר מעידה על המועמד לעבודה. בשנים האחרונות מעסיקים מחפשים אנשים רציניים, לכן הם עשויים להירתע מהעסקת בני נוער, אך אם הם יפגינו רצינות, יתכן כי המעסיקים יבחנו את קורות החיים שלהם.

לפיכך, בני נוער המעוניינים להתקבל לעבודה צריכים להשקיע גם את הזמן לשבת בבית ולחשוב מה כדאי לרשום בקורות החיים. בכתיבת קורות חיים לבני נוער צריכים להיות מציאותיים ולהבין שהם לא יכולים להתקבל לעבודה של מנהל בחברת ההייטק, אלא לחפש עבודה התואמת את הכישורים שלהם. בנוסף, חשוב מאד לחשוב על תכונות חיוביות שיציגו אותם בתור מועמדים טובים למשרה. כאשר בני נוער מעוניינים להתקבל למשרה של הדרכה, אפשר לציין בקורות החיים שהם היו מדריכים בצופים.

החשיבות של קורות חיים לדוגמא

לשלוח קורות חיים בעידן האינטרנט, זאת לא משימה פשוטה, אך לא בלתי אפשרית. כדי לבלוט מבין מעמדים אחרים ניתן לראות קורות חיים לדוגמא. כיום מעסיקים מגייסים מועמדים לעבודה ובוחנים עובדים פוטנציאלים, לכן הם לא יכולים להקדיש יותר מכמה דקות לכל קובץ קורות חיים. כל מחפש עבודה וודאי מכיר את הרגע בו הוא יושב לכתוב קורות חיים. כתיבת קורות חיים חייבת להיעשות בצורה הטובה ביותר, וזאת כדי לבלוט מבין המועמדים האחרים. כתיבת קורות חיים היא למעשה מכתב מקדים לפגישה הראשונה ביניכם לבין המעסיק, לכן יש להקדיש מחשבה רבה לכתיבת קורות החיים. כתיבת קורות חיים נעימה, חלקה ללא שגיאות כתב תעיד על  איכותו של המועמד.

קורות חיים לסטודנטים


קורות חיים לבני נוער לעבודה בהייטק

רוב בני הנוער לא מודעים לכך שיש משרות רבות בתחום ההיטק שיכולות להיות רלוונטיות עבורם.
ישנן חברות שיכולות לעזור עם תהליך כתיבת קורות חיים להייטק או מציאת מישרה מתאימה.
המידע סופק על ידי : חיפוש עבודה בהייטק לנוער.

אם יש לכם כישורים טכניים במחשבים ותוכנה אל תהססו ואולי תוכלו למצוא משרה שווה בהייטק!

תגובה 1:

  1. אני מסכימה עם החשיבות של כתיבת קורות חיים עבור בני נוער, בעיקר כשהם מועמדים לתפקידים כמו סוכן מכירות או מתכנת. גם כשאין בידי המועמד ניסיון כלשהו, אפשר לכתוב מעין מכתב מקדים שמשכנע את המעסיק הפוטנציאלי בכישוריו.

    השבמחק