יום ראשון, 24 ביוני 2012

קורות חיים לרואי חשבון



כיום היצע הסטודנטים גדול ובכל שנה נפתחים מוסדות חדשים המלמדים לימודי ראיית חשבון. אחת האפשרויות לשלוח קורות חיים וגיליון ציונים למשרדי רואה חשבון דרך מישהו שעובד כבר במשרדי רואה חשבון, דבר זה מעלה באופן משמעותי את סיכויי הקבלה.
הגשת קורות חיים רואה חשבון למשרדי רואה חשבון זה השלב החשוב ביותר בדרך להתמחות במשרד רואה חשבון. התמחות במשרד רואי חשבון היא חלומו של כל סטודנט המסיים לימודי חשבונאות.


כיצד לכתוב קורות חיים בהתאם לתפקיד

בכל שנה מתווספים מס' רב של רואי חשבון.
קורות החיים חייבים להיות ברמה גבוהה והמקצועית ביותר.
רבים מעוניינים לכתוב קורות חיים שיפילו את המעסיקים ויגרמו להם להזמין אתכם לראיון עבודה ולא לשלוח את קורות החיים שלהם לפח. כאשר אנשים מגישים קורות חיים למשרה מסוימת, כדאי לזהות את התכונות הנדרשות לעבודה מסוג זה. מדובר בשלב ראשוני אשר בסופו יהיה ניתן לראות האם קורות החיים מותאמים למשרה. בשליחת קורות חיים בהתאם לתפקיד יש לשאול מה מקום העבודה מעוניין ממני, מה אתם יכולים לתרום למקום העבודה. 
   
כיצד קו"ח לדוגמא יסייעו לכם להתקבל לעבודה

קורות חיים הבנויים בצורה נכונה יאפשרו לכם להעביר את המסרים הנכונים ויעלו את הסיכויים לקבלת העבודה. אם אינכם יודעים כיצד לרשום קורות חיים, ניתן להסתכל באתרי אינטרנט המציעים קורות חיים לדוגמא.  
קורות חיים הם כרטיס הביקור למשרה בכל תחום. בין אם הנכם מחפשים משרה בתחום התעופה או משרה של סמנכ"ל שיווק, קורות חיים הם הרושם הראשוני שהמעסיק מקבל והם מהווים שלב חשוב ומשמעותי בתהליך הגיוס לעבודה. לפי קורות חיים המעסיק יחליט האם להעסיק אתכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה