יום ראשון, 24 ביוני 2012

קורות חיים לחייל משוחרר


קורות חיים לחיילים משוחררים נכתבים בפורמט שונה
חיילים רבים סופרים את הרגעים עד לשחרורם מהצבא. יום השחרור הוא הזדמנות עבורם לעשות את כל מה שחלמתם עליו לאורך כל השירות הצבאי: טיול לחו"ל, לימודים באוניברסיטה. כידוע, טיול בחו"ל נחשב להוצאה כלכלית לא קטנה, לכן לפני היציאה לחו"ל כדאי לעבוד ולצבור סכום כסף שיספיק לטיול שאחרי הצבא. קורות חיים הם כרטיס הביקור שלכם בעולם העבודה. הביטוי קורות חיים חייל משוחרר מוכר לצעירים רבים אשר משתחררים מהשירות הצבאי.

כתיבת קורות חיים  כוללת נוסחה מדויקת, הם אמורים לתמצת את כל הידע, הכישרון והניסיון בדף אחד. הבעיה היא שבתור חיילים משוחררים אין לכם מה לכתוב, הרי רק עכשיו השתחררתם מהצבא. במקרה הזה  ניתן לתאר את הכישורים והידע שצברתם במהלך השירות הצבאי, כדי למצוא עבודה. אם השתחררתם מהצבא לפני כמה חודשים יש סיכוי כי אתם משתמשים במונחים צבאיים שלא מתאימים לאזרחות. כדי לכתוב קורות חיים מוצלחים, כדאי לרשום את התפקידים שביצעתם במהלך שרותכם הצבאי בשפה ברורה שתהיה מובנת גם לאנשים שלא נמצאים בצבא.

ברחבי הרשת תוכלו למצוא מגוון רחב של קורות חיים לדוגמא
קורות חיים לדוגמא

מעסיקים רבים מחפשים צעירים עם פוטנציאל בעלי מוטיבציה. במידה ואינכם יודעים כיצד לכתוב קורות חיים, ניתן לפנות לכותבי קורות חיים מקצועיים אשר ישלחו לכם קורות חיים לדוגמא.

מסמך קורות חיים צריך להיות מסמך רשמי, לכן יש להיצמד לכללים הקיימים ולא לעשות שימוש בפונטים שאינם בעלי צבע שחור. בנוסף, כדי לא לכתוב את קורות החיים בגוף ראשון כלומר, במקום לכתוב טיפלתי בבעיות בפלוגה יש לכתוב טיפול בבעיות בפלוגה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה