יום ראשון, 24 ביוני 2012

איך להכין קורות חיים


כאשר כותבים קורות חיים יש לדאוג שהמסמך יהיה רשמי
גופן בולט ומנקר עיניים או סולידי ומשעמם? האם לציין את השירות הצבאי בחיל האוויר? ומה באשר לתחרויות ריצה בבית הספר? קורות  חיים הם כרטיס הכניסה שלכם בדרך חזרה לעבודה. לכן כדאי להשקיע בהם מחשבה רבה, היות ולמעסיקים אין מספיק זמן להתבונן בקורות החיים. לצד הכישורים הרלוונטיים לתפקיד כדאי לציין גם כישורים אחרים, וזאת במטרה להרחיב את אפשרויות התעסוקה. כדי להימנע מכתיבת משפטים הדומים לסיפור, שכן מעסיק עובר מדי יום על קורות חיים רבים ואין לו את הזמן להשקיע מחשבה בכל מסמך קורות חיים שהוא מקבל.

איך להכין קורות חיים מעניינים? כדי לענות על השאלה כדי לשלב אלמנטים ייחודיים, וזאת כדי ללכוד את תשומת הלב של המעסיק. מבנה של מסמך קורות חיים הכולל כישורים נוספים מעבר לכישורים הרגילים, כזה הכולל גם את התוכניות שלכם לשנים הבאות עשוי להרשים את המעסיק. מטרתו של המסמך היא להרשים את המעסיק על ידי ציון נקודות מיוחדות.

כתיבת קורות חיים – כיצד לפתח חשיבה ביקורתית

בעת כתיבת קורות חיים חשוב מאד לפתח חשיבה ביקורתית ולהסתכל על המסמך גם מהצד של המעסיקים. מעסיקים רבים רואים בכנות כלי חשוב לסינון קורות החיים. גילויי כנות מפתיעים כמו אני סקרן וחרוץ, או אני בעל ראש גדול, עשויים להפתיע את המעסיקים.

כנות מובילה לכתיבת מסמך אטרקטיבי יותר. בנוסף, כתיבת קורות חיים צריכה להיות ממוקדת למשרה מסוימת כלומר, המסמך צריך להיות תואם לסוג העבודה שאתם מעוניינים בה. לכן, כדאי להדגיש את הפרטים החשובים למשרה.

שלושה טיפים לכתיבת קורות חיים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה